sreda, 4. junij 2014

Tropski spomini: Coco - Choco - Mango Cake

Mango, ah rajski mango, kako te pogrešam! Sočen, sladek in meden, ni se mu bilo potrebno posebej truditi, da je postal moj najljubši sadež. Za šalo sem zmazala tudi kilski kos, pa naj bo to za zajtrk, kosilo ali večerjo. In ni bilo dovolj, sanjarila sem še o mangovih pitah, torticah, sladoledu, ipd. Na srečo (oz. azijsko žalost) se mi sanjarije niso uresničile, sladice so večinoma ostale na ravni ne preveč užitnega želejastega zvarka. Azijcem pač deserti ne gredo od rok oz. imamo zelo različne standarde. 

Mangi so mi vztrajno klicali, da imajo dovolj zapostavljanja in se želijo spentljati s prebivalci moje »slaščičarske« police. Prilika je bila prava, na koledarju sta bila zabeležena 2 rojstna dneva in potrebno je bilo naumiti nov posladek za slavnostno kosilo.
Ampak brez težav ne gre. Mangi pri nas so daleč od tega, kar se dobi na vsaki povprečno založeni JV-azijski tržnici. Dobivamo jih iz srednje ali južne Amerike, nezrele, umetne, kisle, pa še povsem drugo sorto. V užitno formo jih spravite le z obilo sreče in potrpljenja. Raje sem izbrala zanesljivo konzervirano bližnjico Made in Thailand.

Da bi zadostila tropski nostalgiji, sem mangu namenila spremljavo čokolade in kokosa. Imajo se zelo radi.


ČOKOLADNI BISKVIT
130 g čokolade in 130 g masla stopimo na šibkem ognju. V stopljeno maso umešamo 180 g sladkorja (polovico ga je lahko rjavega). Dodamo 2 jajci in 70 ml mleka ter dobro premešamo z metlico. Na koncu previdno dodamo še 130 g moke in s pripravljeno maso napolnimo model za torto. Pečemo 30-40 min na 180 stopinj.

KOKOSOVA KREMA (PANNA COTTA)
Kokosovo panna cotto naredimo iz 250 ml kokosovega mleka (s čim večjim deležem kokosa) in 150 ml sladke smetane. Dodamo žlico ali dve sladkorja, vanilijev strok in pokuhamo na šibkem ognju. Dodamo še 3 žlice kokosovega likerja, da bo okus po kokosu močnejši. Odstranimo vanilijev strok in primešamo stopljeno želatino. Rahlo ohladimo in prelijo preko biskvita. Hop v hladilnik, da se plast strdi in je torta pripravljena za naslednji korak.

MANGOVA KREMA
Potrebujemo vsaj 1 pločevinko manga (450 ml) v soku ali pa 1/2 kile zrelega svežega (sladkega) sadeža. Mango spasiramo v kašo in mu dodamo 2 žlici sladkorja. Primešamo želatino (po navodilih glede na tip želatine), nato pa dodamo še 200 ml stepene sladke smetane. Krema je takorekoč nared za na tortico. 


Torto sem na koncu zaključila s koščki manga in svetlim prelivom. S prvim odrezanim kosom ni bilo poti nazaj, skoraj se je razblinila med potrošniki, tako da mi ni uspelo narediti niti poštene fotke odrezanega kosa. Čim prej bo treba ponoviti vajo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar